De digitale transformatie van Riveer
Riveer, de veerdienst in Gorinchem, stond voor de uitdaging om te digitaliseren en hun diensten toegankelijker en efficiënter te maken voor hun reizigers. De focus lag op het creëren van een self-service app, waardoor passagiers zelfstandig tickets kunnen kopen en inchecken.
Samen met Riveer ontwikkelden we een geïntegreerd systeem dat bestaat uit duidelijke bebording en een gebruiksvriendelijke app voor reizigers en medewerkers van Riveer. Deze app stelt reizigers in staat om gemakkelijk verschillende soorten tickets te kopen en in te checken, wat bijdraagt aan een vloeiende reiservaring.
Om vooral de incidentele reizigers efficiënt te bedienen, zijn er borden met QR-codes op elke locatie geplaatst. Deze QR-codes leiden de reiziger direct naar het juiste ticket. Daarnaast is er bebording op de steigers die de reiziger bij aankomst welkom heten op locatie.
Mogelijkheid voor het kopen van verschillende soorten tickets via de app, inclusief dagkaarten en abonnementen voor scholieren.
Gebruikers kunnen eenvoudig inchecken met hun tickets via de app.
Een speciale app voor controleurs om het beheer van passagiers te vergemakkelijken.
Er is een app voor VVV kantoor, voor het kantoor, voor schippers, voor controleurs, voor watertaxi en voor reizigers. Hier moet uitleg komen als we dit willen toevoegen.
Story