Creative innovatorsDelightful experiences
Creative innovatorsDelightful experiences

Riveer web app

De digitale transformatie van Riveer

De uitdaging

Riveer, de veerdienst in Gorinchem, stond voor de uitdaging om te digitaliseren en hun diensten toegankelijker en efficiënter te maken voor hun reizigers. De focus lag op het creëren van een self-service app, waardoor passagiers zelfstandig tickets kunnen kopen en inchecken.

De oplossing

Samen met Riveer ontwikkelden we een geïntegreerd systeem dat bestaat uit duidelijke bebording en een gebruiksvriendelijke app voor reizigers en medewerkers van Riveer. Deze app stelt reizigers in staat om gemakkelijk verschillende soorten tickets te kopen en in te checken, wat bijdraagt aan een vloeiende reiservaring.

Bebording

Om vooral de incidentele reizigers efficiënt te bedienen, zijn er borden met QR-codes op elke locatie geplaatst. Deze QR-codes leiden de reiziger direct naar het juiste ticket. Daarnaast is er bebording op de steigers die de reiziger bij aankomst welkom heten op locatie.

Ticketsysteem

Mogelijkheid voor het kopen van verschillende soorten tickets via de app, inclusief dagkaarten en abonnementen voor scholieren.

Gemakkelijk Inchecken

Gebruikers kunnen eenvoudig inchecken met hun tickets via de app.

Controleurs App

Een speciale app voor controleurs om het beheer van passagiers te vergemakkelijken.

VVV app

Er is een app voor VVV kantoor, voor het kantoor, voor schippers, voor controleurs, voor watertaxi en voor reizigers. Hier moet uitleg komen als we dit willen toevoegen.

Het resultaat is een uitgebreid systeem dat geen enkele passagier buiten boord laat vallen. Met deze vernieuwingen biedt Riveer een verbeterde, digitale ervaring die zowel voor de passagiers als voor het personeel voordelen biedt. De app en het digitale systeem maken de diensten soepeler, van het plannen van een overtocht tot aan het betalen en inchecken​​.

Story

Wil je meer weten over
een samenwerking met Koek?

Creative innovatorsDelightful experiences