Ben van de Sande
Ik stel deze vraag regelmatig in gesprekken met nieuwe relaties. En in eerste instantie lijkt dat misschien wat vreemd en niet zo relevant. We hebben toch strategie, creativiteit, klantbeleving en slimme digitale oplossingen op de agenda staan? Klopt, maar deze metafoor maakt vaak snel duidelijk hoe iemand kijkt naar een website en het belang daarvan in zijn of haar totale business.
Wat je koopt en waar je het koopt hangt simpelweg af van hoe belangrijk het voor je is. Is het een simpele, goedkope remedie tegen de honger? Dan is de kans groot dat je het even meepikt in de supermarkt. Maar maakt brood deel uit van jouw kijk op een gezond leven, de opvoeding van je kinderen, de extra energie die je nodig hebt voor je werk of het sporten, doet smaak ertoe of moet je rekening houden met een allergie? Dan is brood een belangrijke bouwsteen in een groter geheel en speelt kwaliteit een rol. En ben je waarschijnlijk ook bereid er wat meer moeite voor te doen en er wat meer voor te betalen…
“Jullie bouwen toch websites?” Jazeker. “En web apps?” Ook. “Webshops?“ Yep, we bedenken en ontwikkelen zo’n beetje alle mogelijke digitale oplossingen. Maar we doen niet zomaar alles. Onze oplossingen komen voort uit jouw visie en strategie, zijn een logisch verlengstuk van branding en marketing, en sluiten aan bij het DNA en de mentaliteit van jouw merk. Op basis daarvan leveren we relevante impact. Of het nu gaat om klantbeleving, trots, aantrekkingskracht of keiharde conversie, wat wij bakken levert structurele waarde aan het grote geheel.
Dus ook maar aan jou de vraag: Waar koop jij je brood eigenlijk?
Interessant